
Pentru urgențe
Mai jos vei găsi o listă cu toate numerele de urgență și helpline-uri (linii de sprijin) unde poți cere ajutor dacă te afli într-o situație abuzivă sau dacă vrei să sesizezi o situație critică undeva. Aceasta nu este o listă exhaustivă, iar conținutul de pe această pagină este în continuă actualizare.
Ultima actualizare: 16.12.2024, 09:00
ANES Helpline
Program: non-stop
Operat de: Agenția Națională pentru Egalitate de Șanse
Pentru: semnalare de situații de violență domestică, traffic de persoane, discriminare de gen sau late situații de discriminare.
Telefonul copilului
Program: luni-duminica 08.00-24.00
Operat de: Asociația Telefonul Copilului
Pentru: consiliere și informare pentru drepturile copilului și îndrumare către ajutor specializat.
Telefonul vârstnicului
Program:
08.00 și 20.00, de luni până vineri
08.00 și 16.00 sâmbăta
Operat de: Fundația Regală Margareta a României
Pentru: linie de ajutor confidențială gratuită pentru persoanele vârstnice din România.
Telverde destinat copiilor și adulților din centrele de instituționalizare
Program: 08.00-20.00 de luni până vineri
Operat de: Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții (ANDPDCA), Consiliul Tinerilor Instituționalizați (CTI), Centrul de Resurse Juridice (CRJ) și Reprezentanța UNICEF în România
Pentru: consiliere pentru copii și adulți instituționalizați precum și semnalare de probleme și abuzuri.